loading...
tarfand haye jalebe mobile va pc
admin بازدید : 61 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

email

سلام . متاسفانه این روزا چیزی که زیاد شده دزدی کردن های مختلف . به ادامه مطلب بروید

مثلا یکی از این دزدی ها دزدی ای دی یا حساب کاربری اشخاص که در قسمت های قبل بش پرداختیم در این قسمت دزدی از طریق ایمیل رو واستون قرار میدم و توضیحاتی در اختیارتون می گذارم که بهتر بتونین از ای دی خودتون محافظت کننید
دزدی از طریق ایمیل راحت ترین کار ممکنه در قسمت پروفایل قسمت ایمیل ” ایمیل هر شخصی که قرار بدین پسوردتون به ایمیل اون شخص ارسال می شه و طرف با چک کردن ایمیل خودش می تونه به راحتی پسورد شما رو به دست بیاره و ای دی شما رو بدزده .
با روش های مختلفی افراد سعی می کنند که شما ایمیل انها رو تو ای دی تون بزارید مثلا می گن ما از طرف ادمین به شما پیام می دیم یا می گن ایمیل ما رو قرار بده راحت تر بتونم پیام بدم یا حتی میگن ایمیل ما رو قرار بده که ای دی منو اد کرده باشی و کار برا به راحتی این مزخرفات رو با ور میکنند
خود من یه بار یه دختره اومده بود بهم می گفت ایمیل منو بزار تو ای دی خودت تا دی سی یا دیس کانکت نشم و براحتی بتونم باهات چت کنم و واست عکس ها خودمو قرار بدم تا بیشتر اشنا شیم (منم که ادم ساده ) بهش گفتم امیل کجاست گفت فلان جا گفتم اول عکس هاتو بذار بعد چنتا عکسشو که دیدم بهش گفتم می خوای ایی دیت رو بلوک کنم که دزدی می کنی ؟ . . . خلاصه داستان داشتیم اون روز هر چند دختر قشنگی بود البته به چشم خواهری .
پس ایمیل هیچ فرد نا اشنا و نا مطمئنی رو در ای دی تون قرار ندین
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
harche ke mikhay bedoni az ma bepors :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 19,595