loading...
tarfand haye jalebe mobile va pc
mamali بازدید : 71 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Toy Defense 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Toy Defense 2 برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۹۷٫۳۳ MB

بازی Toy Defense به سبک Tower Defense می باشد . شما باید با ساخت برج ها در مسیر راه دشمنان آن ها را بکشید. در این بازی زیبا اسباب بازی ها شخصیت های اصلی می باشند و بازی در جنگ جهانی دوم است. شما می توانید برج های خود را تقویت کنید و در مراحل جلو تر برج های قوی و جدید تری را آزاد کنید. سبک Tower Defense بسیار جذاب می باشد و هواداران بسیار زیادی دارد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

mamali بازدید : 68 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Zombiewood Zombies in L.A v1.0.6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Zombiewood Zombies in L.A v1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Zombiewood Zombies in L.A v1.0.6 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۱۴
نوع بازی: اکشن
ورژن بازی: ۱٫۰٫۶
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر
حجم فایل: ۲۷۶٫۵۵ MB

در Zombiewood بسیاری از افراد معروف تبدیل به زامبی شده اند. خیابان ها پراز مرده های متحرک شده است. فضای شهر را ترس، وحشت و خشونت فرا گرفته و اکنون زمان آن رسیده که دست بکار شوید و با ۲۰ نوع اسلحه مرگباری که در اختیار شماست به نابودی زامبی ها بپردازید. محیط این بازی دقیقا از فضای واقعی هالیوود گرفته شده است و علاوه بر آن در این بازی ۱۱ فیلم و ۱۰ مدل متفاوت برای بازی در اختیار شماست.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

mamali بازدید : 68 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Dishonored | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dishonored برای PC

| شامل تمام اپدیت ها و DLC |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۴/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۸۶ GB

بازی Dishonored دارای نقاط مثبت بسیاری است که می توانند به عنوان برگ برنده این بازی به حساب بیایند. داستان، گرافیک و گیم پلی همگی دست به دست هم داده اند و توانسته اند یک بازی خوش ساخت را خلق کنند که به طور حتم از انجام آن پشیمان نخواهید شد. داستان بازی حول شخصیتی به نام کوروو (Corvo Attano) می گردد. وی که محافظ ملکه Dunwall بوده، در ابتدای بازی ملاقاتی را با او و دخترش امیلی انجام می دهد و نامه ای را به دست وی می رساند. اما لحظه ای بعد یک سری افراد مرموز که دارای قابلیت Teleport نیز بودند به آن ها حمله می کنند. کوروو عده ای از آن ها را نابود می کند ولی در آخر تسلیم قدرت جادویی آن ها شده و شاهد کشته شدن ملکه و دزدیده شدن دخترش می شود. پس از این اتفاقات سربازان به صحنه جرم آمده و کوروو را عامل این قتل می دانند و دستگیرش می کنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

mamali بازدید : 77 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ماشین حساب علمی CvbSoft CvbCalc v1.3 برای Symbian^3 Anna Belle S60v5

توسط نرم افزار کاربردی CvbSoft CvbCalc شما میتوانید تمام توابع ریاضی از قبیل توابع نمایی و لگاریتم و غیره را به راحتی بر روی گوشی موبایل خود حل کنید. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل Symbian^3 و Anna و Belle و S60v5 طراحی و ساخته شده است.

mamali بازدید : 123 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل صفحه کلید CrazyUpSoft Lock v1.00 – نوکیا Symbian^3 و S60v5

با استفاده از نرم افزار CrazyUpSoft Lock شما قادر خواهید بود صفحه کلید گوشی موبایل خود را تنها با یک کلیک قفل نمایید. این نرم افزار برای گوشیهای دارای سیستم عامل Symbian^3 و S60v5 طراحی و ساخته شده است.

 

 

 

mamali بازدید : 77 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار موزیک پلیر  TTPod v3.93.0920 برای آندروید

TTPod یکی از محبوب ترین و موفق ترین موزیک پلیرهای اندروید است که بیش از ده میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شده است. این پلیر علاوه بر اجرای موزیک با کیفیت بالا، قابلیت دانلود و اجرای اشعار ( Lyrics ) آهنگ ها و سایر متعلقات و مشخصات آلبوم را نیز دارد. این برنامه اشعار را بطور جاری همراه با آهنگ اجرا می کند. رمز گشایی و پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی مثل ape، flac، wma، mp4/m4a، mp3 با کیفیت بالا، از دیگر قابلیت های برنامه می باشد.

mamali بازدید : 73 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار محیط آیفون  Espier Launcher v1.1.1 برای آندروید

 

اگر به دنبال داشتن محیطی شبیه محیط گوشی های iPhone هستید لانچر Espier Launcher می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این لانچر می تواند یک دسکتاپ جدید برای گوشی یا تبلت شما باشد که با آن می توانید تجربه جدیدی را احساس کنید و گوشی یا تبلت خود را متفاوت از بقیه طراحی کنید. با این لانچر منوی گوشی شما به راحتی تبدیل به منوی گوشی های iPhone خواهد شد.

mamali بازدید : 145 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دوربین جاسوسی  USpyCam (Ultra Spy Camera) v2.2.0.091901

 

USpyCam به شما امکان جاسوسی با دوربین تلفن همراهتان را می دهد. با این برنامه می توانید بدون آنکه که در نمایشگر گوشی شما تصویری نشان داده شود عکس بگیرید. عکس برداری و فیلم برداری اتوماتیک و پنهانی از دیگر قابلیت های USpyCam است. پشتیبانی از زمان و تاریخ عکس دیگر ویژگی این برنامه است که می تواند به شما در ثبت خاطرات سفرتان و سایر موارد کمک کند. مسئولیت استفاده از این برنامه بر عهده ی خودتان است.

 

 

mamali بازدید : 64 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار عکاسی هنری Camera360 Ultimate v3.7

 

 

 

 

دانلود نرم افزار عکاسی هنری Camera360 Ultimate v3.7

 

Camera360 یکی از برنامه های دوربین گوشی است که به دلیل عملیات های ساده جهت استفاده و افکت های فوق العاده از محبوبیت بالایی برخوردار است. بطوری که در تنها یک سال توانست بیش از ۲۰ میلیون طرفدار در سراسر دنیا جذب کند. برخی ویژگی های ورژن جدید این برنامه بطور مختصر:

- UI جدید: امکان اجرای ساده تر عملیات ها
- موتور جدید پردازش عکس
- رابط های جدید انتخاب افکت ها و صحنه های دوربین
- مدیریت جدید عکس ها: دسته بندی عکس ها بر حسب زمان، برای پیدا کردن سریع هر آنچه که بخواهید.
- اشتراک گذاری آسانتر عکس ها با دیگران

mamali بازدید : 75 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مسنجر هوشمند WhatsApp Messenger v2.8.4776

 

دانلود نرم افزار مسنجر هوشمند WhatsApp Messenger v2.8.4776

WhatsApp Messenger را نصب کنید و با اس ام اس خداحافظی کنید. این برنامه با استفاده از ۳G یا WiFi پیام ارسال می کند. حالت sms را به WhatsApp تغییر دهید تا بتوانید پیام های متنی، تصاویر، پیام های صوتی و پیام های تصویری را رایگان دریافت و ارسال کنید. در واقع این برنامه ارسال SMS و MMS رایگان را ارائه می دهد. استفاده از این این برنامه تا یکسال بعد از تاریخ نصب رایگان است. خود و دوستانتان این برنامه را نصب کنید و هر چقدر که میخواهید  اس ام اس رایگان ارسال کنید. این برنامه از اینترنت شما برای ارسال پیام استفاده می کند. قابلیت چت گروهی از دیگر امکانات این برنامه است. ارسال sms های بین المللی نیز مادامی که دوستانتان این برنامه را نصب دارند رایگان خواهد بود و می توانید به آنها در هر کجای دنیا پیامک رایگان ارسال کنید. این برنامه نیازی به داشتن نام کاربری و رمز عبور ندارد و تنها با شماره تلفن شما کار می کند. هم چنین نیازی به اضافه کردن contact ها نخواهید داشت و دفترچه تلفن شما برای این کار کافی است. توجه کنید که دوستان شما نیز باید این برنامه را نصب داشته باشند.

mamali بازدید : 115 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شمشیر روشنایی و تاریکی LIGHT AND DARK SWORD v1.0

LIGHT AND DARK SWORD یک بازی اکشن فانتزی است. هیولاها را با شمشیر روشنایی و تاریکی نابود کنید. این هیولاها می توانند به دو نوع تاریک و روشن باشند. برای نابود کردن آنها باید شمشیر مخالف با آنها را استفاده کرد. مثلا شمشیر روشنایی برای هیولای تاریک. این بازی یک بازی ساده است که فقط کافی است با زدن ضربه های کوچک به نمایشگر، نوع شمشیر خود را عوض کنید. اجرای راحت بازی، گرافیک ۳D و شخصیت های (کاراکتر) رنگی زیبا از جمله ویژگی های این بازی هستند.

mamali بازدید : 96 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی میمون موسیقیدان Marco Macaco v1.0.6

Marco Macaco یک میمون بازیگوش است که این بازی پیرامون او و دوستش لولو می گذرد. به مارکو و دوستش کمک کنید که صدای پرندگان عجیب و غریب در جزیره را با ضبط صوت لولو ضبط کنند . زیرا لولو شدیدا دوست دارد که با صداهای طبیعی آهنگ بسازد!!!
برای این کار باید پازل های فکری را حل کنید. کنترل هر دو شخصیت بازی یعنی مارکو و لولو بر عهده ی شماست. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های فکری و پازل هستید این بازی می تواند شما را به علاقه تان برساند.

mamali بازدید : 87 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Fingerprint Lock - نرم افزار موبایل قفل گوشی با اثر انگشت

  

Fingerprint Lock نرم افزاری برای حفاظت و قفل گذاری روی گوشی با استفاده از اثر انگشت است. به وسیله این نرم افزار می توانید اثر انگشت خود را ثبت کرده و پس از آن هر بار برای عبور از صفحه لاک اسکرین، انگشت خود را در کادر کوچک نرم افزار قرار دهید تا در صورت تطبیق اثر انگشت، وارد محیط گوشی شوید. صفحه لاک اسکرین نیز توسط نرم افزار قابل تغییر و اضافه کردن ویجت ساعت و تاریخ می باشد. (البته این نر افزار موبایل واقعا با اثر انگشت کار نمی کند و فقط جنبه سرگرمی دارد!)

mamali بازدید : 60 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Game Maker v8.1.135

نوشته شده توسط آرمین در تاریخ شنبه، 19 شهریور ماه 1390
دانلود نرم افزار Game Maker v8.1.135
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Game Maker برایتان آماده کرده ایم. شما با استفاده از این نرم افزار بدون دانستن علم برنامه نویسی به راحتی می توانید اقدام به ساخت بازی های کامپیوتری کنید. در واقع محیط این برنامه به صورت کاملآ گرافیکی بوده و شما می توانید با طراحی اشکال مورد نظرتان مانند چند ضلعی و یا اتنخاب اشکال آماده ای که در پنل برنامه قرار دارند بدون نوشتن هیچ برنامه بازی مورد نظرتان را بسازید. همچنین بازی هایی که با این نرم افزار ساخته می شوند به صورت 2 بعدی بوده و پس از ساخت میتوان آنرا در یک فایل اجرای ذخیره نمود که قابل نصب و اجرا در ویندوز های مختلف می باشد. زبان اسکریپت برنامهGML (Game Maker Language)i بوده و شبیه ساز آن javascript وC++i می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 7

درباره ما
harche ke mikhay bedoni az ma bepors :)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 19,600